skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Andra event från arrangören
Laddar...
 
 
Genvägar
Laddar...
 
 
Andra events i samma kategori
Laddar...
 
 
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Last Tuesday – nätverksfrukost med föreläsning i Nyköping

Eventet är avslutat

Last Tuesday – nätverksfrukost med föreläsning i Nyköping

Från Gratis

Plats

Datum

24 nov 2020 07:30 - 09:00

Beskrivning

När kunden har taktpinnen!

Vi får träffa Cecilia Sandqvist & Mikael Weléen från Great Group som bla kommer att prata om den "nya tidens sälj".

"Idag ställs vi hela tiden inför nya utmaningar och det går snabbt för våra kunder att ställa om."

Men hur snabba är vi i våra organisationer? Lever ni på gamla meriter eller är ni ständigt på tå för att anpassa er efter hur kunderna vill att er säljprocess ska se ut?


Pga pandemin behöver vi din anmälan, tack!

Last Tuesday – nätverksfrukost med föreläsning sista tisdagen i varje månad. Arrangeras av Östsvenska Handelskammaren, Nyföretagarcentrum Östra Sörmland, ALMI Företagspartner Stockholm Södermanland och Nyköpings kommun.

Lokal

Sörmlands Museum, restaurangen Sörmlands Museum, restaurangen, Tolagsgatan 8, 611 31 Nyköping

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer