Klädbytarparty
Klädbytarparty
Plats
Datum
Beskrivning
Hur funkar detta klädbytarparty?
1. Sortera
Börja med att sortera dina kläder hemma; spara, swoppa eller återvinn. Kom ihåg att vi söker den typ av kläder som du själv vill hitta i butiken, snyggt, rent och relevant.
Hos oss är kläder, accessoarer och skor till dam, barn och herr lika välkomna. Vi tar även fina leksaker och barnböcker på vår barnavdelning.
2. Kom till vårt klädbytarparty i butiken den 2 Juni kl 18:30-20:30.
3. Bli medlem
Du behöver registera dig som medlem i butiken innan du kan swoppa, för det behövs giltig legitimation.
4. Urval
Vi kommer att göra ett urval ur de kläder och varor som du tar med till butiken. Vi letar efter sådant som är tipp topp - i säsong, vintage eller klassiskt. Per inlämning tar vi emot max 10 plagg eller artiklar för vuxna och 20 för barn.
5. Värdering
Dina varor prissätts utifrån vår valuta som heter gröna hjärtan och värderas utifrån kvalitet, skick och ursprungligt pris. Passa på att fråga under värderingen så förklarar vi gärna.
6. Inlämningsavgift
Alla som lämnar in betalar en inlämningsavgift på 25 % av värdet av de inlämnade varor.
I SAMBAND MED SKÅNE INNOVATION WEEK SÅ HAR DU 50% RABATT PÅ INLÄMNINGSAVGIFTEN. PASSA PÅ OCH TA MED GODBITARNA!
Exempel; Värdet på din inlämnade tröja är 100 kr, din inlämningsavgift blir då 25 kr (skåne innovation week blir då 12,50kr) Du kan sedan handla till ett värde av 100 kr i butiken.
7. Gröna hjärtan
Det samlade värdet på varorna kommer sedan omvandlas till valutan gröna hjärtan. Ett hjärta är värt 20 kronor.
Exempel; Din tröja värderades till ett försäljningspris på 100 kr, vilket ger dig 5 gröna hjärtan att handla för i butiken.
8. Handla
Du kan välja mellan att handla direkt eller spara dina hjärtan till ett senare tillfälle.
För mer information, se hemsidan www.swopshop.se
Lokal
Själbodgatan 2C, 211 35 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Klädbytarparty
Från Gratis