skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Andra event från arrangören
Laddar...
 
 
Genvägar
Laddar...
 
 
Andra events i samma kategori
Laddar...
 
 
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Julbord på Blackbird (söndag 17:e december)

Eventet är avslutat

Julbord på Blackbird (söndag 17:e december)

Från Gratis

Plats

Datum

17 dec 2017 17:00 - 21:00

Beskrivning

Veganskt julbord på Blackbird!
Under 13 dagar i december puttar vi undan den vanliga menyn för att satsa helhjärtat på årets julbord. På julbordet kommer vi att veganisera julrätter som sill, skinka, korv och janssons men också fokusera på alla de härliga grönsaker som har sin bästa tid nu. Ett litet gottebord samt alkoholfri glögg ingår i priset. Övrigt dryck köpes på plats i baren. Förutom vårt vanliga sortiment av öl, vin, drinkar, juice och läsk kommer vi ha julmust, snaps, spets till glöggen och kanske nåt mer i barhyllan.

Datum & tider
Maten serveras mellan tiderna som anges nedan. Ni behöver alltså inte dyka upp precis vid öppning. Restaurangen är öppen en timme till så ni kan sitta kvar och chilla, dricka öl och äta klart.

  • Onsdag 6/12 kl 18-21
  • Torsdag 7/12 kl 18-21
  • Fredag 8/12 kl kl 18-21
  • Lördag 9/12 kl 17-21
  • Söndag 10/12 kl 17-21
  • Onsdag 13/12 kl 18-21
  • Torsdag 14/12 kl 18-21
  • Fredag 15/12 kl 18-21
  • Lördag 16/12 kl 17-21
  • Söndag 17/12 kl 17-21
  • Onsdag 20/12 18-21
  • Torsdag 21/12 18-21
  • Fredag 22/12 17-21

Bokning & priser
Vardag 425 kr
Helg 455 kr
Barnpris (5-12 år) 190 kr
Barn 0-4 år äter gratis, men behöver även de en biljett. Maila gärna om ni behöver barnstol.

Övrig information
Allergier
Köket hanterar allergener såsom gluten, soja och nötter. På julbordet kommer vi ha flera rätter tillagade utan gluten (dock med risk för spår av). Vi kan även göra några rätter specifikt tillagade för er med allergier som förbokar och mailar oss på julbord@vegankok.se. Om ni önskar glutenfritt specificera gärna om ni kan äta havremjölk/grädde.

Byte av dag
Billetto kan tyvärr inte ändra datum på biljetter, om en gäst vill byta datum. Gästen behöver köpa de biljetter de vill ha, till rätt datum. Först när de köpt sina nya biljetter kan Billetto göra ett återköp på biljetterna som råkade bli fel. Skicka en bekräftelse här, billetto.zendesk.com/hc/sv/requests/new, med order ID för båda biljetterna, så gör Billett ett återköp med en gång. Observera att det bara är biljettpriset som återbetalas, och inte avgiften. Och att gästen då får betala två orderavgifter, en för den rätta dagen och en för dagen de vill byta bort.

Återköp
Kontakta oss på julbord@vegankok.se
För ett så snabbt och smidigt återköp som möjligt, glöm inte att inkludera det sjusiffriga order ID som står på biljetten, ditt namn och emailadress. Notera att återbetalningarna görs under Billetto Supports öppningstider (Mån-Fre 9-16) och det kan ta upp till 5 bankdagar innan pengarna är på väg tillbaka till kontot (beroende på vilken bank biljettköparen använder sig av). Återköps kan bara göras för pågående event och det är endast biljettpriset som återbetalas, inte avgifterna.

För övriga frågor
Om du vill sitta med ett annat gäng som har bokat samma dag, behöver barnstol eller har andra frågor, maila oss på julbord@vegankok.se

Lokal

Blackbird - Vegankök & Bar, Stigbergsliden 3, 414 63 Göteborg

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer