Hoppa till huvudinnehåll
Event avslutat - Missade du detta event? Kolla in dessa andra events som kommer snart. För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.

Återbesök evenemang

Laddar...

 
 

Laddar...

 
 

Populära events

Laddar...

 
 

Närliggande evenemang

Intensivkurs & språkprov, svenska B2

Eventet är avslutat

Intensivkurs & språkprov, svenska B2

Från 4.000,00 SEK

Plats

Datum

17 okt 2017 17:30 - 19:00
Billetto Peace of Mind
Boka tryggt med oss: Billetto garanterar återbetalning vid inställda event. Läs mer
Betalningsmetoder accepteras:

Beskrivning

Den här kursen är på nivå B2 enligt Europaskalan, vilket innebär att du bör ha avklarat nivå B1 för att tillgodogöra dig kursen på bästa sätt. Undervisningen omfattar grammatik, skriftlig och muntlig framställning samt ordkunskap och läsförståelse. Under sista lektionstillfället ges du även möjlighet att göra ett språkprov på nivå B2. Om du klarar provet utfärdar vi ett officiellt språkintyg som godkänns av bland andra Socialstyrelsen.

Kursläraren är högskoleadjunkt och kursboksförfattare med många års erfarenhet av att undervisa i svenska.

Undervisningen ges i små grupper om max 6 deltagare på vårt kontor på Slottsbacken 8 i centrala Stockholm. Vi bjuder på te och kaffe.

När? Kursen hålls tisdagar och torsdagar med start tisdagen den 17 oktober kl 17.30 – 19.00.
Hur länge? Kursen består av 12 lektioner med två lektioner per tillfälle, vilket innebär 6 möten totalt:
17/10, 19/10, 24/10, 26/10, 31/10 samt 2/11.
Var? Settle Into Stockholm, Slottsbacken 8 (Gamla stan)

Välkommen!

Har du några frågor eller önskar att få betala med faktura istället? Skicka ett mejl till contact@settleintostockholm.com eller besök vår webbsida Settle Into Stockholm för mer information.

Lokal

Settle Into Stockholm, Slottsbacken 8, 111 30 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer