skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Andra event från arrangören
Laddar...
 
 
Genvägar
Laddar...
 
 
Andra events i samma kategori
Laddar...
 
 
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

InnovationMecca

Eventet är avslutat

InnovationMecca

Från 3.196,00 SEK

Plats

Datum

26 okt 2017 12:45 - 16:30

Beskrivning

InnovationMecca med Dentsu Aegis Network som co-host

I ett fragmentiserat medielandskap där konsumenter tar över makten, robotar tar kontrollen och data blir en lagförd handelsvara, behöver företag hitta sätt att använda utvecklingen till sin fördel och utforska möjligheter där andra ser utmaningar. Men det krävs kunskap, mod och innovation.

Om du inte är ett nystartat företag, krävs det att du omvärderar hela din affärsverksamhet för att anpassa den till den nya ekonomin och för nutida konsumentnytta. Det gäller både den kommersiella affären liksom människorna i din egen organisation.

InnovationMecca utforskar vad innovation innebär på riktigt inom bland annat affärsverksamheter i transformation, artificiell intelligens, HR i förändring och naturligtvis marknadsföring.

Vad är då innovation? ”En innovation kan definieras som en ny idé, till exempel en produkt, lösning, affärsidé, tjänst, kemisk formel, matematisk metodik eller teknologi som visar sig lovande eller fungerar och som är ny. Den har inte tänkts ut tidigare av någon annan officiellt.” Wikipedia

Varmt välkommen till årets InnovationMecca och låt dig inspireras av föreläsningar, intervjuer och nätverkande!

Ps. Efter Innovation är du och alla andra välkomna upp på Berns Terrass för en AW!

Lokal

Berns, Berzelli Park, 111 47 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer