skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Hodari & Hummeri

Eventet är avslutat

Hodari & Hummeri

Från 1.700,00 SEK

Plats

Datum

11 sep 2015 18:30 - 12 sep 2015 23:45

Beskrivning

Nu är det äntligen dags för höstens första pop up och först ut är Finland!

Här regerar Henri Alen och hans kollegor med sina tre välbesökta, och utsökta, restauranger. Alla med helt olika stil men gemensamt att de serverar riktigt bra mat. Det senaste tillskottet lät för bra för att vara sant så när vi träffade Henri i aug förra året så bestämde vi oss snabbt för att ta hit dem. Men på grund av Henris hektiska schema med TV-inspelningar, resor och chefande har vi fått längta i snart ett år efter.... Korv och Hummer (!!)

Så den 11-12 september blir det gourmet i fast foodförpackning med lyxkorvar, tryffel, hummer, bubbel och en hel del finsk humor när Henri, Samuil (en av Finlands bästa sommelierer och delägare) och Timo (kock och delägare) tar båten över för lite finsk rock n roll service.

INFO

Middag inklusive dryckespaket 1700 sek (inkl 25% moms)

Fredag 11 september, middagen startar 18.30

Lördag 12 september, middagen startar 18:00

Övrigt:

Med anledning av eventets utformning kan vi tyvärr inte ta hänsyn till allergier och har heller inte möjlighet att erbjuda vegetariska eller veganska alternativ. Vi ursäktar detta och hoppas att ni förstår.

Dricker du inte alkohol? Maila oss isf på info@popupsthlm.com innan du bokar för vidare info.

Vill ni sitta tillsammans med ett annat sällskap? Boka då antingen alla platser i samma namn eller maila oss på info@popupsthlm.com och meddela vilket sällskap ni vill sitta med.

Avbokningsregler:
Bokningen är bindande.

Varmt välkomna!

Elin & Daniella

Läs mer på www.popupsthlm.wordpress.com


Arrangör

Lokal

Epicenter, Malmskillnadsgatan 32, 111 57 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer