Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Plats
Datum
Beskrivning
Hur gör man för att skapa en bestående beteendeförändring i vardagen? Förändringsinitiativ upplevs ofta som kortsiktiga projekt som sällan leder till långsiktiga resultat - gamla vanor vinner över nya, innovativa initiativ. En anledning till detta är att man ofta missar att trycka på rätt motivationsknappar för att bidra till nya beteenden och tankesätt.
Vi vill hjälpa dig att under en och en halv timme lägga grunden för en bestående förändring, oavsett om det gäller din personliga utveckling eller en större förändringsresa i din organisation.
Ta med dig ett case så lovar vi att du får stöd i att skapa en verklig beteendeförändring!
Modigt sagt tänker du? Vår erfarenhet säger oss att det är möjligt! De resultat vi kan se vittnar om att vi längs vägen ”knäckt koden” för hur vi med liten insats får människor att ta ansvar för sin egen utveckling i vardagen.
Men hur då? Mycket av svaren finns i våra smarta digiloga processer - där vi kombinerar analoga upplevelser med digitala stöd, som skapar långsiktigt hållbar utveckling.
När: 31 maj kl. 8.00-10.00, (frukostmingel mellan 8-8.30)
För vem: för dig som är intresserad av bestående förändringar
Pris: Inträdesfritt men vi tar 200 kr om du är anmäld och inte kommer
Varmt välkommen!
Carina, Anna- Lena & Per- Erik
Move Management AB
Lokal
Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6, 211 19 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Från Gratis