skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

FAMILJEN, ÖREBRO

Eventet är avslutat

FAMILJEN, ÖREBRO

Från 150,00 SEK

Plats

Datum

30 nov 2018 21:00 - 1 dec 2018 02:00

Beskrivning

FÖRKÖP GER PLATSGARANTI HELA KVÄLLEN SAMT KÖFÖRETRÄDE!

It began in Hässleholm… och fortsatte till Fårö och Stockholm, där Familjen färdigställde sitt fjärde album ”Kom”. Vänner och ovänner har bidragit till att den hyllade elektroniska popartisten gjort comeback under valåret 2018. Den 2 mars släpptes albumet och efter utvalda, exklusiva spelningar under våren och sommaren är det nu dags för höstturné. 

Innan "Kom" släpptes i våras hade det varit det tyst ett tag. Inget nytt album på flera år. Och det fanns skäl. Johan T Karlsson, alias Familjen, gick in så hårt och självständigt i låtarbetet inför ”Så mycket bättre” 2014 att processen med de egna låtarna stannade av.

Efter medverkan i det älskade tv-programmet, landade Karlssons fokus på att producera artister som Tove Styrke, Ninsun Poli och Grant, att skapa musik för radio och i ettinstrumentalt sidoprojekt – samt, inte minst, att vara en bra pappa till sina två barn. 2018 kan den Grammisbelönade artisten och producenten bakom elektroniska finkalibreradedansgolvspärlor som ”Det snurrar i min skalle” och ”Det var jag” rent av tacka pausen från Familjen-materialet. För när Familjen kom igång i studion, hade han samlat på sig textrader, musik och gäster som gör plattan både rikare, djupare, argare och personligare än tidigaresläpp. 

”Kom” är fantastisk, elektronisk pop med både personligt varma, smarta och politiska kängor till texter – en skildring såväl av dagens Sverige som av människan.

Arrangör

Lokal

Satin Uteservering & Nattklubb Satin Uteservering & Nattklubb, Stortorget 14, 702 11 Örebro

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer