#emeet Stockholm
#emeet Stockholm
Från Gratis
Plats
Datum
Beskrivning
Den 20e oktober hålls vårt 10e Emeet i vår kära huvudstad Stockholm. Precis som tidigare år rekommenderar vi er att vara ute i god tid då platserna är begränsade samt mycket efterfrågade.
- Först och främst måste du se till att du uppfyller kraven för att delta på emeet, har du inte koll på dessa enkla regler klickar du här! Regler för emeet!
- Innan du ansöker om biljetter måste du bestämma dig om du vill delta på hela emeet-kalaset eller bara under dagen. Skillnaden mellan dessa biljetter är alltså att en dagbiljett ger dig tillträde till emeet under dagen medan en dag- + middagsbiljett även ger dig en plats på middagen och festen på kvällen. Vilken typ av biljett du väljer är bindande och om du mot förmodan inte skulle dyka upp tillkommer en ”no show”-avgift på 3000 kr.
När du väl bestämt dig för vilken biljettyp du önskar klickar du på denna och fyller i allt som krävs för att vi ska kunna behandla din ansökan (Du hamnar alltså på vår gästlista). Nu är det bara att hålla tummarna för att du uppfyller kraven (LÄNK) och invänta ett svar från oss – Uppfyller du kraven kommer du få ett mail med en biljett – Denna biljett tar du med dig på den stora dagen, för att vi ska kunna scanna och lämna ut din besöksbricka. Lätt som en plätt! Lycka till, så ses vi förhoppningsvis den 20e oktober!
Arrangör
Lokal
Post Nords huvudkontor - Stockholm, Terminalvägen 24 i Solna, 17173 Stockholm
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
#emeet Stockholm
Från Gratis