Elektronik loppis
Elektronik loppis
Från Gratis
Plats
Beskrivning
I dessa tider är det viktigare än någonsin att vi konsumerar lokalt!
I Malmö finns det en massa elektronik som bara dammar i förråden.
Låt oss tillsammans ge dessa ett nytt liv genom att sälja eller köpa i den Gröna salen på den Gröna Mötesplatsen i centrala Malmö.
Lördagen den 7 nov kl. 12-16
Stora Nygatan 27, (SWOP SHOP - gamla G-knappen).
FÖR ALLAS SÄKERHET under de rådande omständigheterna med Coronaviruset, så gäller det att förboka sin kostnadsfria inträdestid för köpare de första 2h kl. 12-14. för att vi ska kunna hålla ett säkert avstånd mellan varandra. Mellan 14-16 är det drop-in som gäller. Tidsbokningsbiljett hittar ni här!
Vi kommer även ha ett fåtal drop-in platser på plats för de första tiderna.
Boka säljplats: gronamotesplatsen@swopshop.se
HUR GÅR DET TILL ATT SÄLJA?
- Du mailar gronamotesplatsen@swopshop.se för att få ett säljnummer samt att du uppger exakta mått på bordet du vill ställa upp.
- Du prissätter dina elektronik prylar hemma lättast med markeringstejp där du skriver ditt säljnummer och pris. Viktigt att man även skriver på tejpen om prylen funkar eller ej.
- På fredagen 6 nov kl. 12-18 kan du komma till lokalen och lägga upp dina prylar och sätta upp ditt bord i din utmarkerade yta. (tänk på parkeringsavgift om du har bil)
- På lördagen 7 nov kl 16-18 är du välkommen att hämta dina saker. Dina intjänade pengar minus 30% provision betalas ut de kommande dagarna via SWISH.
PRIS:
Platsavgift 50kr.
En provision på 30% dras bort från din försäljningssumman.
Sprid till alla du känner och inte känner! Tillsammans kan vi göra skillnad i detta nya normala konsumtionssamhälle!
Arrangör
Swopshop är Sveriges första klädbytarbutik 💚
Tillsammans gör vi skillnad! Vi vill inspirera konsumenten till att bli cirkulent.
www.swopshop.se & www.grönamötesplatsen.se
Lokal
Gröna Mötesplatsen/SWOP SHOP, Stora Nygatan 27, 211 37 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Elektronik loppis
Från Gratis