Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Från 390,00 SEK
Plats
Datum
Tags
Beskrivning
Välkommen till Max Piltz seminarium Kundresan. Max Piltz VD på företaget 591.se och är varumärkesstrateg.
Synka affärsmålen med kommunikation
Max Piltz är VD för företaget 591 som gör varumärken värdefulla genom att synka affärsmål med kommunikation.Alla varumärken kan bli mer värdefulla genom att skapa större nytta och värde för sina kunder. Ett sätt att göra det är genom att jobba med kundresor och det lär du dig under den här föreläsningen.
Ett helt nytt sätt att gå på seminarier! Spara tid och spara pengar. Så här fungerar det i våra digitala seminarier.
Vi presenterar ett nytt digitalt sätt att gå på seminarier och delta i workshop. Nu slipper du dyra tidskrävande resor till och från seminarier för kompentensutveckling. På plattformen https://hratonce.com har vi samlat de absolut bästa experterna. Möt dem genom att att koppla upp dig från din enhet. I vårt sofistikerade mötessystem har du inte bara möjlighet att lysna till experternas föreläsningar du kan också vara aktiv. Ställ frågor och får svar. I våra workshops, som allt följs efter ett seminarium kan du diskutera med andra likasinnande ihop med experten. Lätt att välja ämnen. Alla finns representerade på hemsidan med datum och tid. Torsdagar seminarier och tisdagar workshops. Och du får tillträde till allt. Köp enstaka seminarie eller flera. Gå själv eller ta med hela teamet. Vi täcker de flesta områden i en organisation. Ledarskap, konflikthantering,kommunikation,juridik,digitalisering, digital marknadsföring, arbetsrätt, rekrytering, talent management, personalhantering, digital lönehantering, personlig utveckling, branding, blockchain. Möt experter och diskustera med dem, få goda råd från experten eller från likasinnade.
Delta i diskussionsgrupper och bilda dina egna nätverk.
Lokal
https://hratonce.com, digitalt https://hratonce.com, Örebro
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Från 390,00 SEK