skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Convertor presenterar - Kristin Heinonen

Eventet är avslutat

Convertor presenterar - Kristin Heinonen

Från 995,00 SEK

Plats

Datum

24 sep 2020 10:00 - 13:00

Beskrivning

Convertors nätverk Grow presenterar Kristin Heinonen att tala den 24 september. 

Kristins föreläsning tar avstamp i människor och beteende. Konsumenter idag flyttar fram sina positioner och förändrar sina köpbeteenden mycket tack vare digitaliseringen. Det räcker inte längre att konkurrera med en produkt. Som företag måste du erbjuda en hel köpupplevelse där allt spelar en viktig roll för vilken relation du lyckas bygga med din kund. Att acceptera att det är kundens spelplan vi rör oss på och anpassa sin affär till det är kritiskt för att bli framgångsrik i vår allt mer digitaliserade värld.

Till vardags är Kristin Heinonen digital trendanalytiker och med sin bakgrund som strateg och VD på digitala byråer har hon arbetat med digitala strategier för några av Sveriges mest välkända företag och stora medieorganisationer.

Efter Kristins föreläsning finns tid för frågor och diskussioner och därefter äter vi lunch på restaurang Lokal 17.

Läs mer om Convertor & Grow på vår hemsida https://convertor.se 

För frågor maila info@convertor.se 

Gällande Corona: Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och kommer vara i en väl tilltagen lokal med gott om utrymme. 

Arrangör

Lokal

Studio Studio, Nordenskiöldsgatan 24, 211 19 Malmö

Headliners

Kristin Heinonen
Digital trendanalytiker

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer