skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Club Punsch på Clarion

Eventet är avslutat

Club Punsch på Clarion

Från 100,00 SEK

Plats

Datum

30 sep 2022 20:00 - 23:00

Beskrivning

Club Punsch flyttar in på Clarion.


Med en god portion Fredag i blodet tänker Punsch äntra scenen fredag 30 september kl 20.00. Vi bjuder på nya sagor. Vi bjuder på en världspremiär i form av en ny låt och ett nytt kapitel i Sagan om Steve. Kapitlet och låten heter Hannah.


Hannah har fastnat i sitt steg. Hon känner inte igen sig längre. Dom diskotek som hon besökte som ung finns inte längre kvar. Det är nya skyltar, nya människor, unga människor. Hannah har börjat tänka att världen inte tillhör henne längre. Tidningarna skriver bara om saker som inte berör henne. Hon har en känsla av att ingen lyssnar, att hon bara skall hålla tyst


Men Hannah, Punsch vill ha ner just dig till vår klubb. Vi vill att du skall synas, höras, dansa, sjunga. Vi vill att du ska visa och lära dom unga hur du brukade göra. Här får alla plats. Livet är för kort för att inte ta några steg.


Till er som känner som Hannah och som inte längre vet var ni hör hemma. Som inte vet om ni får ta plats och var ni i så fall får ta plats.


Kom ner ikväll, kom ner ikväll, kom till klubben!


Biljett köps via Billetto

Bord bokas direkt med Clarion Örebro

Onlinebokning bord https://app.waiteraid.com/reservation/?hash=19a2b9246c7cc3b110f1ccb69325e174&version=new&mealid=447

Telefon : 019-67067 07
E-mail: rest.cl.orebro@choice.se

Arrangör

Rockbandet punsch

Lokal

Clarion Hotel Örebro Clarion Hotel Örebro, Kungsgatan 14, 702 11 Örebro

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer