skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Andra event från arrangören
Laddar...
 
 
Genvägar
Laddar...
 
 
Andra events i samma kategori
Laddar...
 
 
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 4 maj 2018

Eventet är avslutat

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 4 maj 2018

Från 215,00 SEK

Plats

Datum

4 maj 2018 17:00 - 19:00

Beskrivning

M/S Delfin VI Nybrokajen avgår, längst in vid "trapporna", kl. 17.00 och går tillbaka till Nybrokajen från Edsbergs slott kl. 19.00.

Det kommer även denna gång att finnas lite enklare mat, såsom wraps och toast. Självklart kommer det också att gå att köpa varma och kalla drycker och även drycker med och utan alkohol.

-Varför inte ta båten hem till Sollentuna efter jobbet. En härlig båtresa upp genom vackra Edsviken. Eller varför inte ta en kväll inne i Stockholm? Låt kvällen börja med denna båttur på Edsviken. -En minnesvärd dag och kväll, helt enkelt!

Båten avgår 17.00 från längst in i Nybroviken vid biljettkiosken. Sen vänder båten 19.00 vid ångbåtsbryggan vid Edsbergs slott.

En serviceavgift för Billetto.se är INKLUDERAD i priset. Billetto säljer och en biljettförsäkring, om olyckan skulle vara framme. Köper du flera biljetter, så är nog detta ingen dum idé.

Varmt välkommen ombord!

Skepp ohoj!

Andréas Näsman

0706-235235 andreas.naesman@gmail.com

Observera att båten har ett trappsteg ner, så den är ej handikappanpassad. Men självklart hjälper jag till så gott det bara går! Obs. M/S Delfin VI är det nya namnet M/S Aphrodite III. Det är alltså samma båt, bara ett nytt namn!

Arrangör

Lokal

Nybrokajen Nybrokajen, Stockholm, Sollentuna, 11148 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer