skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Andra event från arrangören
Laddar...
 
 
Genvägar
Laddar...
 
 
Andra events i samma kategori
Laddar...
 
 
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

Eventet är avslutat

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

Från Gratis

Plats

Datum

11 sep 2020 17:00 - 21:00

Beskrivning

Nytt datum på grund av Corona, men vi kör i september!

Båten Delfin X avgår från Nybrokajen, Kajplats 13, kl. 17.00 och går tillbaka till Nybrokajen från Edsbergs slott kl. 19.00.
Ta pendeln in till Stockholm och göra något mysigt? -Gå på museum, äta på någon god restaurang eller bara njuta av allt vackert som finns att titta på. För att sen ta båten hem till Sollentuna. Jag lovar, en så häftig upplevelse.

Eller så tar ni helt enkelt båten in till Stockholm. Kanske tar en kopp kaffe eller varför inte ett glas bubbel... Eller! För att sedan gå på en schysst krog och äta en god middag eller så tar ni bara pendeln tillbaka till Sollentuna.

Vad ni än väljer så är jag övertygad om att ni kommer att få en upplevelse som ni inte kommer att glömma. Edsvikens vatten är något speciellt. Något att uppleva.

Det går att köpa enklare mat, såsom wraps och fikabröd. Självklart kommer det också att gå att köpa varma och kalla drycker och även drycker med och utan alkohol.

Båten Delfin X, avgår 17.00 från Kajplats 13. Sen vänder båten 19.00 vid ångbåtsbryggan, vid Edsbergs slott.

En serviceavgift för Billetto.se är INKLUDERAD i priset. Billetto säljer och en biljettförsäkring, om olyckan skulle vara framme. Köper du flera biljetter, så är nog detta ingen dum idé.

Observera att detta inte är en guidad tur. Det är medvetet från min sida, då min tanke är att ni skall kunna sitta och njuta av utsikten. Vill ni hänga med? Ta fram google maps... ;)

Varmt välkommen ombord!

Skepp ohoj!

Andréas Näsman

0706-235235 andreas.naesman@gmail.com

Observera att båten har ett trappsteg ner, så den är ej handikappanpassad. Men självklart hjälper jag till så gott det bara går.

++++++++++++++++++++++++

Coronavirus - Covid-19. Skulle det vara så att det inte anses lämpligt med att köra båtturer som denna, så kommer jag självklart att ställa in och pengarna betalas tillbaka, eller att vi bokar om till ett nytt datum. 

Se även info från Billetto.

Du som arrangör blir inte ålagd någon kostnad vid ett inställt event. 
Om du ställer in eventet blir så återbetalas biljettpriset till biljettköparna men inte avgiften (eller eventuella hanteringsavgifter för tilläggstjänster) oavsett om avgiften är inkluderad eller exkluderad i priset.  

Här kan du läsa mer om våra återbetalningsvillkor: 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#refund 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#terms (12.3)

Avgiften täcker bl.a. den service som vår plattform ger dig till att sälja biljetter och biljettköparna att köpa och få sina biljetter tillsänt sig. Vid ett inställt event täcker avgiften hanteringskostnaderna vi har för överföringen av pengar tillbaka till biljettköparna m.m. Utan avgiften har vi inte möjlighet att erbjuda någon tjänst eller service, inte heller i denna specifika situation som råder. 

Arrangör

Lokal

Nybrokajen Nybrokajen, Stockholm, Sollentuna, 11148 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer