skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Nearby events
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type
Anbefalte events
Laster ...
 
 

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

arrangementet ble avsluttet

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

Fra Gratis

Sted

Dato

11. September 2020, 17:00 - 21:00

Beskrivelse

Nytt datum på grund av Corona, men vi kör i september!

Båten Delfin X avgår från Nybrokajen, Kajplats 13, kl. 17.00 och går tillbaka till Nybrokajen från Edsbergs slott kl. 19.00.
Ta pendeln in till Stockholm och göra något mysigt? -Gå på museum, äta på någon god restaurang eller bara njuta av allt vackert som finns att titta på. För att sen ta båten hem till Sollentuna. Jag lovar, en så häftig upplevelse.

Eller så tar ni helt enkelt båten in till Stockholm. Kanske tar en kopp kaffe eller varför inte ett glas bubbel... Eller! För att sedan gå på en schysst krog och äta en god middag eller så tar ni bara pendeln tillbaka till Sollentuna.

Vad ni än väljer så är jag övertygad om att ni kommer att få en upplevelse som ni inte kommer att glömma. Edsvikens vatten är något speciellt. Något att uppleva.

Det går att köpa enklare mat, såsom wraps och fikabröd. Självklart kommer det också att gå att köpa varma och kalla drycker och även drycker med och utan alkohol.

Båten Delfin X, avgår 17.00 från Kajplats 13. Sen vänder båten 19.00 vid ångbåtsbryggan, vid Edsbergs slott.

En serviceavgift för Billetto.se är INKLUDERAD i priset. Billetto säljer och en biljettförsäkring, om olyckan skulle vara framme. Köper du flera biljetter, så är nog detta ingen dum idé.

Observera att detta inte är en guidad tur. Det är medvetet från min sida, då min tanke är att ni skall kunna sitta och njuta av utsikten. Vill ni hänga med? Ta fram google maps... ;)

Varmt välkommen ombord!

Skepp ohoj!

Andréas Näsman

0706-235235 andreas.naesman@gmail.com

Observera att båten har ett trappsteg ner, så den är ej handikappanpassad. Men självklart hjälper jag till så gott det bara går.

++++++++++++++++++++++++

Coronavirus - Covid-19. Skulle det vara så att det inte anses lämpligt med att köra båtturer som denna, så kommer jag självklart att ställa in och pengarna betalas tillbaka, eller att vi bokar om till ett nytt datum. 

Se även info från Billetto.

Du som arrangör blir inte ålagd någon kostnad vid ett inställt event. 
Om du ställer in eventet blir så återbetalas biljettpriset till biljettköparna men inte avgiften (eller eventuella hanteringsavgifter för tilläggstjänster) oavsett om avgiften är inkluderad eller exkluderad i priset.  

Här kan du läsa mer om våra återbetalningsvillkor: 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#refund 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#terms (12.3)

Avgiften täcker bl.a. den service som vår plattform ger dig till att sälja biljetter och biljettköparna att köpa och få sina biljetter tillsänt sig. Vid ett inställt event täcker avgiften hanteringskostnaderna vi har för överföringen av pengar tillbaka till biljettköparna m.m. Utan avgiften har vi inte möjlighet att erbjuda någon tjänst eller service, inte heller i denna specifika situation som råder. 

Arrangør

Lokale

Nybrokajen Nybrokajen, Stockholm, Sollentuna, 11148 Stockholm

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

Upptäck mer