Ballet Café: kurs (10 tillfällen)
Ballet Café: kurs (10 tillfällen)
Plats
Beskrivning
Ballet Café is a new concept for Adult Ballet classes that will pop up at local cafés in Malmö.
The concept is simple: you arrive in clothes you can move in, do a short meditation, a ballet barre, a port de bras, stretch, and then we meet afterwards for a chat and a coffee, to share your experience of the class, if we so wish. It takes 60 minutes, and you should attend a class at least once a week to really benefit from it. Ballet for Adults reverses the signs and feelings of ageing! It improves posture, memory, and balance! No previous experience necessary but is beneficial. Above all it’s fun!
Ballet Café is created and taught by Jeannette Ginslov (PhD) who has previously taught Adult Ballet classes in Scotland for four years, to well over 100 students from 40-75 years of age, Jeannette is now teaching Adult Ballet for those over the age of 30 upwards in Malmö. The first Ballet Café is at Beyond Us at Södra Vallgatan 5, Malmö.
Full Course (10 Classes):
Saturdays 26 March – 28 May 9:30-10:30
Price: Full course of 10 classes (coffee/tea included) = SEK 1,750
Arrangör
Välkommen till ditt nya favoritställe! Butik, café & bar, arbetsplatser, konferensrum, events och mycket mer 😍 Här är det alltid nåt kul på gång, häng med här på Billetto, Facebook eller Instagram @beyondus.se för att hålla dig uppdaterad! 👋🏽
Lokal
Beyond Us - The Urban Market, Södra Vallgatan 5, 211 40 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.