2018 i backspegeln + fördjupningsdag
2018 i backspegeln + fördjupningsdag
Från Gratis
Plats
Datum
Beskrivning
Snart är det äntligen dags för Buzzters årliga trendseminarium - 2018 i backspegeln! Vi vill med presentationen förmedla insikt om vilka trender som under 2018 är de viktigaste att bevaka.
Nyhet för i år är Buzzters fördjupningsdag som ger er möjligheten att fördjupa er förståelse för de viktigaste förändringskrafterna just nu. Vad betyder de och hur påverkar de mitt företag och min bransch? Utifrån olika områden och perspektiv kommer våra inbjudna talare och trendexperter att förmedla sina kunskaper och ge er ett tydligt försprång när det kommer till konsumentinsikt. Se lista på våra trendexperter nedan!
2018 i backspegeln vänder sig till alla som vill ha koll på de viktigaste trenderna under året som kommer (gratis). Exklusive biljett till fördjupningsdagen.
Fördjupningsdagen vänder sig till alla som arbetar med konsumentinsikt, trendspaning, omvärldsanalys, marknadsföring, affärsutveckling eller liknande (5 200kr ex. moms). Inklusive biljett till 2018 i backspegeln.
Vill du betala med faktura? Inga problem, anmäl dig istället via ett mail till jessica.palm@docere.se och ange namn och fakturauppgifter.
Mer info på eventsidan: http://2018ibackspegeln.se
Kontakta oss: kontakt@buzzter.se
* Med reservation för mindre tidsändringar
Vid frågor eller funderingar tveka inte på att höra av er!
Talare på fördjupningsdagen:
Lokal
Berghs School of Communication - Stora Aulan, Sveavägen 34, 11193 Stockholm
Headliners
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
2018 i backspegeln + fördjupningsdag
Från Gratis