Wingårdh/Råman
Wingårdh/Råman
Fra Gratis
Sted
Flere tidsrum
Tags
Beskrivelse
På den här sidan skaffar du entrébiljetter till Liljevalchs mellan 13-15 september och 20-23 september.
Under de här dagarna är det i vårt nya hus Liljevalchs+ som du kan se utställningarna Gert Wingårdh och Ingegerd Råman. Det är fri entré för alla under dessa dagar.
Vill du besöka Liljevalchs efter 23 september hittar du biljetter här:
Liljevalchs 24 september - 14 oktober
Liljevalchs 15 - 31 oktober
Observera starttiden för din biljett.
Kom på, eller nära efter, den utsatta starttiden. Inget insläpp före biljettens starttid.
Avsluta besöket i konsthallen senast vid utsatt sluttid.
Du kan vara inne två timmar eller kortare om konsthallen stänger innan dess.
Annullering och byten av biljetter
För annullering av biljetter ska du mejla till bokning.liljevalchs@stockholm.se senast 3 dagar före din besökstid för att vi ska hinna göra annulleringen.
Ange ditt order-id, namn samt e-postadress.
Vill du byta dag för ditt besök måste du själv skaffa nya biljetter till den önskade tiden och annullera de gamla enligt reglerna ovan.
Klicka på länkarna för att läsa mer om utställningarna:
Gert Wingårdh 12 augusti - 17 oktober
Ingegerd Råman 12 augusti - 17 oktober
Arrangør
Liljevalchs utställningsprogram vänder sig både till den riktigt breda publiken och till dem som är särskilt intresserade av vissa konstnärskap eller konst- och formriktningar. Varje nytt konstår inleds med den välkända jurybedömda Vårsalongen.
Liljevalchs tillhör Stockholms stad och invigdes 1916 som den första självständiga och offentliga konsthallen för samtidskonst i Sverige. Den äldsta byggnaden är ritad av arkitekten Carl Bergsten och den nya tillbyggnaden Liljevalchs+ är ritad av Wingårdh Arkitektkontor med Gert Wingårdh och glaskonstnären Ingegerd Råman. Konsthallen Liljevalchs ligger på natursköna Djurgården i Stockholm.
Lokation
Liljevalchs, Djurgårdsvägen 60, 115 21 Stockholm
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .