Kvalitet i filosofiska samtal – ett smakprov
Kvalitet i filosofiska samtal – ett smakprov
Fra Gratis
Online-event
Dato
Beskrivelse
2021 är det 10 år sedan Svenska Sällskapet för Filosofisk Praxis grundades. Detta vill vi uppmärksamma med att erbjuda nya möjligheter att uppleva glädjen och meningsfullheten i att filosofera tillsammans. Under året kommer vi att ge smakprov på den mångfald som finns inom filosofisk praxis. Vi vänder oss både till medlemmar och dig som är nyfiken på filosofisk praxis. Eftersom vi hoppas på deltagare i hela Sverige, från Kiruna till Trelleborg, och vill öppna för ett internationellt deltagande, kommer vi ses via Zoom.
Många som praktiserar filosofiska gruppsamtal med barn, ungdomar eller vuxna har starka positiva erfarenheter av samtalen, men hur försäkrar vi oss om att det vi gör är bra? Och hur kan vi bli ännu
bättre som samtalsledare? Vi inleder med en kort presentation av föreningen, innan ordet lämnas över till Ylva Backman och Viktor Gardelli som kommer att berätta mer om kursen Kvalitet i filosofiska samtal som ges den 22–23 maj.
Evenemanget är avgiftsfritt.
Datum: söndagen den 25 april
Tid: 13.00-14.00
Plats: Zoom, länk skickas ut i ett separat mejl till adressen du anger i anmälan. Om du inte använt Zoom tidigare logga in 12:55 för en genomgång av tekniken.
Varmt välkommen!
Arrangør
Är du intresserad av filosofi – av livets stora frågor, etik, politik? Vill du besöka ett filosoficafé, lära dig mer om hur man kan filosofera eller utbilda dig till samtalsledare?
Svenska sällskapet för filosofisk praxis, SSFP är en förening för filosofer, filosofiska praktiker och för dig som vill filosofera med andra.
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Kvalitet i filosofiska samtal – ett smakprov
Fra Gratis