Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Tar du betalt för det du gör? Idag levererar du kvalificerade produkter till dina kunder. Men vad är det faktiska värdet för kunden av det du levererar? Är det ”bara” produkten eller är det kompetens, erfarenhet, kunnande, logistik eller projektledningen som är det egentliga värdet för kunden.
Är du en viktig del av kundens kritiska framgångsfaktorer utan att få betalt för det? Och vilka krav ställer kundens kund? Att ge kunden insikt om det faktiska kundvärdet du levererar leder ofta till ökad lönsamhet och fler affärer.
Genom att tydliggöra, systematisera och utveckla de tjänster som din verksamhet utför i samband med produkten, kan din affärsmodell och lönsamhet förbättras.
Du är välkommen till vår workshop inom tjänstefiering som arrangeras i samarbete med Swerea IVF. Swerea IVF har gedigen erfarenhet och forskar kring tjänstefiering i tillverkande små och medelstora företag.
Vi ger dig kunskap och verktyg för hur du kan utveckla din affärs¬modell för att öka kundvärdet och göra lönsamma affärer.
PROGRAM
08:30 Välkomna, kaffe
09:00 Introduktion av dagen och presentation av deltagarna
09:30 Introduktion och teori kring tjänstefiering och tjänstelogik
10:30 Fika
10:45 Fortsättning kring tjänstefiering och tjänstelogik
12:00 Lunch
13:00 Praktiskt: Tjänstelogik och lära känna kundens värdeskapande
14:00 Fika
14:15 Arbete med att identifiera egna potentiella projekt för tjänstefiering
15:00 Summering med reflektioner och hur ni kan gå vidare?
15:30 Dagen avslutas
OBS! För att få ut det mesta möjliga av dagen så önskar vi att ni är minst två deltagare per företag.
Lokation
IUC Syd, Östergatan 39, Malmö
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Fra Gratis