Billetto Media under omvandling...

5 dec

Mediateamet hos Billetto tar en ny vänding och satsar allt på personliga event-rekommendationer. På riktigt. Det enda vi har i huvudet är automateriserad media, förbättrad artificiell intelligens och bättre robotar. Ganska långt från 'personligt' tänker du kanske då, men så är faktiskt inte fallet.

Medan Billetto-rymdskeppet far vidare, vill vi försäkra oss om att vår community får de allra bästa tipsen om vad de ska göra, var det händer, och vilka som ska dit. Och vem kan bättre hålla koll på vår växande community än en väldresserad robot? En robot som vet vilka event de redan varit på, vilken musik de helst lyssnar på och vad deras vänner ska göra i helgen.

Inom en snar framtid levererar vi en ständigt uppdaterad förstasida, med personligt innehåll beroende på vem som är inne och kikar. Våra billboard-banners blir dynamiska, och våra nyhetsbrev kommer att ge de bästa rekommendationerna - för var och en i vår community.

Medan våra robotar ligger i hårdträning, kommer våra mediapaket att finnas tillgängliga som ett pay-as-you-go-alternativ. Ordnar du ett event som behöver en liten boost i sista minuten? Kolla in vilka olika alternativ för marknadsföring vi kan erbjuda. Om du vill ha en storstilad banner på förstasidan är det bara att betala en engångsavgift, så ordnar vi det på en gång.

Väldigt snart kommer vi också att lansera en helt ny modell, där arrangörer bara betalar för mediatäckning om vi lyckas sälja biljetter till eventet i fråga. Rätt smart, va? Vi lovar att berätta mer så snart vi bara kan.